Overslaan en naar de inhoud gaan

Waarde Apple blijft het hoogst

Het merk Apple is bijna 183 miljard dollar (143 miljard euro) waard. Dat is een vijfde meer dan vorig jaar. Apple blijft daardoor het…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Google heeft een stapje terug moeten doen. Technologieconcern IBM is nu met een waarde van bijna 116 miljard dollar het op een na duurste merk. Dat was Google, dat nu derde staat met een waarde van 108 miljard dollar.

related partner content for mobile comes here

Het enige (deels) Nederlandse bedrijf in de top 100 van Millward Brown is olieconcern Shell op plaats 39. De waarde van het merk wordt geschat op 17,8 miljard dollar. Dat is 17 procent meer dan vorig jaar, toen Shell nog op de 51e plaats stond. Facebook zag van alle merken zijn waarde het sterkst stijgen. Met 33,2 miljard dollar springt het bedrijf van de 35e naar de 19e plaats op de ranglijst. De hoogste nieuwkomer in de top 100 is het Chinese oliebedrijf Sinopec op de 56e plaats.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in