Miniserie over economische mythes van De Postbank
De Postbank start met een online miniserie onder de titel 'Feit of Fictie'. Doel is het informeren van consumenten over economische…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
In de serie worden economische mythes onderzocht op het waarheidsgehalte. De eerste aflevering draait om de stelling ‘Als je een miljoen wint, hoef je nooit meer te werken.’ Hoofdrolspelers Farid en Floris reizen het land af om de kijker te kunnen vertellen hoe een specifieke economische kwestie hem of haar concreet in de portemonnee raakt. De rol van Farid in 'Feit of Fictie' wordt gespeeld door Mohammed Chaara (27), onder meer bekend van de films Shouf Shouf Haibibi en Het Schnitzelparadijs. De rol van Floris wordt gespeeld door Miro Kloosterman (27) van onder andere het programma Sportlets van Nickelodeon. De serie is ontwikkeld door Noise en geproduceerd door Branded Shorts en vanaf vandaag online te bekijken.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid