Overslaan en naar de inhoud gaan

Miniserie over economische mythes van De Postbank

De Postbank start met een online miniserie onder de titel 'Feit of Fictie'. Doel is het informeren van consumenten over economische…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In de serie worden economische mythes onderzocht op het waarheidsgehalte. De eerste aflevering draait om de stelling ‘Als je een miljoen wint, hoef je nooit meer te werken.’ Hoofdrolspelers Farid en Floris reizen het land af om de kijker te kunnen vertellen hoe een specifieke economische kwestie hem of haar concreet in de portemonnee raakt. De rol van Farid in 'Feit of Fictie' wordt gespeeld door Mohammed Chaara (27), onder meer bekend van de films Shouf Shouf Haibibi en Het Schnitzelparadijs. De rol van Floris wordt gespeeld door Miro Kloosterman (27) van onder andere het programma Sportlets van Nickelodeon. De serie is ontwikkeld door Noise en geproduceerd door Branded Shorts en vanaf vandaag te bekijken.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in