Overslaan en naar de inhoud gaan

Spot en Rab met nieuw tijdbestedingsonderzoek

Brancheorganisaties Spot (tv) en Rab (radio) gaan samenwerken in een nieuw tijdbestedingsonderzoek in 2008.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De initiatiefnemers komen hiermee tegemoet aan de wens van de adverteerders om de tijdbestedingsonderzoeken in Nederland te harmoniseren. Zij streven ernaar om één tijdbestedingsonderzoek in de markt te zetten dat de steun en autoriteit heeft van alle communicatieprofessionals.
Spot en Rab hebben Cebuco (dagbladen), de Groep PublieksTijdschriften en Stir (internet) uitgenodigd deel te nemen in dit initiatief, maar deze hebben hierop nog niet positief gereageerd.

related partner content for mobile comes here

Doel van het onderzoek is om inzicht te verkrijgen in de onderlinge samenhang van de media. ‘De markt vraagt om deze informatie voor het optimaliseren van crossmedia campagnes en multimedia-strategieën. In het onderzoek wordt ook de ontwikkeling van het gebruik van de nieuwe mediatechnologieën gemeten’, aldus Spot en Rab.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in