Mediareview Honda in Europa
Starcom (SMG) is nu het mediabureau voor het automerk, ook in Nederland.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Starcom MediaVest Group zou het media-acount kunnen behouden, want het bureau is uitgenodigd voor gesprekken. Maar Honda heeft ook Denstu Aegis Network op het oog.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
SMG heeft de mediabusiness in Europa (150 miljoen euro) sinds 2010 in handen, maar als Honda wereldwijd wil consolideren dan maakt Dentsu Aegis Network een goede kans. Dat heeft het account in de APAC-regio in handen.
In december 2014 wees Honda Publicis Groupe bureaus Lost Boys en Starcom aan voor sociale media in Europa.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid