Overslaan en naar de inhoud gaan

Bijna 50 procent groei bestedingen BrandDeli

Ook het aantal adverteerders steeg met de helft.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het vorig jaar begonnen mediabedrijf is verantwoordelijk voor de reclameverkoop van merken van FOX International Channels, Discovery Networks Benelux en Viacom International Media Networks.

Het kijkersaandeel van de zenders die BrandDeli vertegenwoordigt steeg de eerste negen maanden van 2015 in het belangrijke primetime tijdvak naar 9,7 procent. Dat is een record, zo meldt BrandDeli. Over de gehele dag is dit aandeel 16,9 procent (SKO, 20 t/m 49 jaar, inclusief uitgesteld kijken op de dag van uitzenden)

related partner content for mobile comes here

Op de advertentiemarkt realiseert BrandDeli over de eerste drie kwartalen als het gaat om de advertentiebestedingen een groei van 49 procent.

Allard Ruyl, ceo BrandDeli: &;Met een team gedreven mediaprofessionals hebben we dit fantastische resultaat neergezet. De groei toont aan dat de commerciële propositie van BrandDeli aanslaat en dat we hiermee inspelen op een behoefte in de advertentiemarkt. We zagen dit jaar het aantal adverteerders groeien met 50 procent. Met deze mooie groeicijfers heeft BrandDeli een hoger bestedingsaandeel gerealiseerd en is de concurrentiepositie aanzienlijk verbeterd. Ik ben dan ook enorm trots op dit resultaat.&;

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in