LG ‘pakt uit’ met Faberyayo


Youtube staat vol met filmpjes van mensen die in hun huiskamer zelf een apparaat testen. Ze pakken de doos uit, ervaren het toestel, en laten dan weten wat ze ervan vinden. Uitpakparty’s heten ze ook wel, of ‘unboxing movies’. De filmpjes zijn razend populair, want mensen geloven mensen nu eenmaal eerder dan merken.
SuperHeroes kreeg LG zo ver om de LG Optimus 4XHD te introduceren met zo’n uitpakpartij door Faberyayo. Die houdt wel van uitpakpartijtjes en weet ook hoe hij een nieuwe smartphone moet testen, zo blijkt uit een viertal filmpjes. Van de zeer geduldige batterij, het haarscherpe scherm, het inzoomen op video tot de nieuwe Quick Memo functie: het is allemaal zeer leerzaam. Of tenminste: vergeten doe je de functies niet meer. De door SuperHeroes ontwikkelde campagne bestaat naast de vier filmpjes uit een deel & win activatie.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid