Overslaan en naar de inhoud gaan

LG ‘pakt uit’ met Faberyayo

LG lanceert de LG Optimus 4XHD met een heuse ‘uitpakpartij’ door Faberyayo van de Jeugd van Tegenwoordig.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Youtube staat vol met filmpjes van mensen die in hun huiskamer zelf een apparaat testen. Ze pakken de doos uit, ervaren het toestel, en laten dan weten wat ze ervan vinden. Uitpakparty’s heten ze ook wel, of ‘unboxing movies’. De filmpjes zijn razend populair, want mensen geloven mensen nu eenmaal eerder dan merken.

related partner content for mobile comes here

SuperHeroes kreeg LG zo ver om de LG Optimus 4XHD te introduceren met zo’n uitpakpartij door Faberyayo. Die houdt wel van uitpakpartijtjes en weet ook hoe hij een nieuwe smartphone moet testen, zo blijkt uit een viertal filmpjes. Van de zeer geduldige batterij, het haarscherpe scherm, het inzoomen op video tot de nieuwe Quick Memo functie: het is allemaal zeer leerzaam. Of tenminste: vergeten doe je de functies niet meer. De door SuperHeroes ontwikkelde campagne bestaat naast de vier filmpjes uit een deel & win activatie.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in