Overslaan en naar de inhoud gaan

Zelf bepalen hoe het verhaal gaat

Waar het allemaal begon voor Jort Schutte? Bij een boek dat hij voorgelezen kreeg bij zijn tante.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Jort Schutte heeft iets met interactiviteit, dat verbaast niet, hij is namelijk art director bij Achtung! Dat de liefde voor zijn vak uitgerekend door een boek ontsproot is wel opmerkelijk. Hoe dat gebeurde, vertelt hij in de nieuwste aflevering van Piece of Work, een productie van in samenwerking met Adformatie. (Presentatie Susanne van Nierop.)

related partner content for mobile comes here

Schutte is verantwoordelijk voor de campagne voor Volkswagen Transporter, die in het teken staat van de 65ste verjaardag van de bedrijfswagen. Volkswagen ging op zoek naar 65-plussers die – net als de Transporter – na hun pensioengerechtigde leeftijd gewoon doorwerken. Het leverde 800 aanmeldingen op (Schutte: ‘Dat had ik nooit verwacht.’) en vier ‘juweeltjes’ van verhalen.

Schutte laat ook zijn ‘all time favourite’ campagne zien. ‘Waarom moeten we dit speciaal voor Skittles doen? Gewoon. Omdat het hilarisch is.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in