Zelf bepalen hoe het verhaal gaat
Jort Schutte heeft iets met interactiviteit, dat verbaast niet, hij is namelijk art director bij Achtung! Dat de liefde voor zijn vak uitgerekend door een boek ontsproot is wel opmerkelijk. Hoe dat gebeurde, vertelt hij in de nieuwste aflevering van Piece of Work, een productie van Big Shots in samenwerking met Adformatie. (Presentatie Susanne van Nierop.)
Schutte is verantwoordelijk voor de campagne voor Volkswagen Transporter, die in het teken staat van de 65ste verjaardag van de bedrijfswagen. Volkswagen ging op zoek naar 65-plussers die – net als de Transporter – na hun pensioengerechtigde leeftijd gewoon doorwerken. Het leverde 800 aanmeldingen op (Schutte: ‘Dat had ik nooit verwacht.’) en vier ‘juweeltjes’ van verhalen.
Vacatures
Accountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisSchutte laat ook zijn ‘all time favourite’ campagne zien. ‘Waarom moeten we dit speciaal voor Skittles doen? Gewoon. Omdat het hilarisch is.’
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid