Consuwijzer leert consument te weigeren
Consuwijzer is gestart met de campagne 'Een beleefd NEE is ook oké!'. Het is bedoeld om consumenten te beschermen tegen aankopen aan de…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Afgelopen jaar ging een derde van de klachten die binnenkwamen bij Consuwijzer over telefonische verkoopmethoden. Het ging om misleiding en uitgeoefende druk door onder andere goede doelen, loterijen, energie- en telecombedrijven. Consuwijzer heeft op de eigen website audiovisuele hulpmiddelen geplaatst waarmee het afhandelen van een verkoopgesprek door een consument kan worden geoefend. Ook de regels voor verkopende bedrijven worden nog eens onder de aandacht van de consument gebracht.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid