Overslaan en naar de inhoud gaan

Internationaal media-account Unilever naar PHD

(US) Omnicoms bureau PHD heeft Mindshare verslagen in de strijd om het internationale account van Unilever.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De keuze voor PHD is nog niet officieel bevestigd, maar M&M Global zegt betrouwbare bronnen te hebben die melden dat vrijwel de hele Unilever portefeuille naar het Omnicom bureau gaat. Ongeveer 5 procent van het account blijft bij Initiative (Interpublic). Woordvoerster van Unilever Nederland, Fleur van Bruggen, zegt dat er op dit moment nog niets valt te zeggen over het proces of de uitkomst van de tender. 'De review is nog gaande.'

related partner content for mobile comes here

Unilever schreef een review uit voor het internationale account ter waarde van 3 miljard US dollar. Toen de pitch werd gestart, zei Unilevers senior vice-president Global Media Luis Di Como dat het er om gaat dat het gekozen bureau de missie deelt om de bedrijfsactiviteiten te verdubbelen terwijl de impact op het milieu wordt verkleind.

Bron:l

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in