Internationaal media-account Unilever naar PHD
De keuze voor PHD is nog niet officieel bevestigd, maar M&M Global zegt betrouwbare bronnen te hebben die melden dat vrijwel de hele Unilever portefeuille naar het Omnicom bureau gaat. Ongeveer 5 procent van het account blijft bij Initiative (Interpublic). Woordvoerster van Unilever Nederland, Fleur van Bruggen, zegt dat er op dit moment nog niets valt te zeggen over het proces of de uitkomst van de tender. 'De review is nog gaande.'
Unilever schreef eind 2011 een review uit voor het internationale account ter waarde van 3 miljard US dollar. Toen de pitch werd gestart, zei Unilevers senior vice-president Global Media Luis Di Como dat het er om gaat dat het gekozen bureau de missie deelt om de bedrijfsactiviteiten te verdubbelen terwijl de impact op het milieu wordt verkleind.
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaBron: M&M Global
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid