SuperHeroes maakt Diesel Fresh&Bright-campagne
Het Amsterdamse bureau SuperHeroes heeft de campagne The Art of Colour gelanceerd, een digitale installatie ter promotie van de nieuwe…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Het Amsterdamse bureau SuperHeroes heeft de campagne The Art of Colour gelanceerd, een digitale installatie ter promotie van de nieuwe Fresh&Bright ondergoedcollectie.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
De digitale expositie bestaat uit drie installaties waarin de relatie tussen ondergoed en mannelijkheid wordt onderzocht. Likkende lollies, eenhoorns en sprays zorgen voor ondergoed in de door de bezoeker gewenste kleur.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSSuperheroes maakte de site samen met de Frans-Zwitserse filmmakers Ben&Julia.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid