Jurywisselingen Cannes
Diederik Breijer, CEO van UM, Eric Ytsma, strategy director bij Kingsday en Remco Marinus, creative director bij Lemz, nemen zitting in de…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Op voordracht van de Vea, heeft Cannes Lions International Diederik Breijer gevraagd voor de Mediajury. Breijer neemt de juryplek van André Roof van De Media Maatschap, die zich heeft afgemeld, over.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Ook Marq Strooy, die in eerste instantie werd aangekondigd als jurylid voor de categorie Direct, heeft zich teruggetrokken. Hij wordt vervangen door Eric Ytsma, een specialist op het vakgebied, volgens Cees Wijnnobel, directeur van de Vea.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDaarnaast heeft ook Richard Gorodecky van Amsterdam Worldwide afgezegd voor de Cannes jury. Hij was vanuit Nederland afgevaardigd voor de categorie Promo & Activation. Zijn honneurs worden waargenomen door Remco Marinus, creative director bij Lemz.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid