Buiten de Lijntjes meest sociale merk van Friesland
Winkel en webshop Buiten de Lijntjes uit Wolvega is verkozen tot het meest sociale merk van Friesland.
De verkiezing van het 'meest sociale merk van Friesland’ is een initiatief van de Social Media Club Leeuwarden (SMC058). Vijftien bedrijven waren voor de prijs genomineerd, variërend van kroegen en een dweilorkest tot een advocatenkantoor en een skûtsje. Het publiek koos uit deze lijst hun favoriete vijf waaruit SMC058 de winnaars selecteerde.
Vacatures
Accountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisWinkel en webshop Buiten de Lijntjes, vol ‘hip en handgemaakt, bleek niet alleen de publiekslieveling, ook de jury was unaniem lovend: ‘De winkel en webshop wordt ondersteund door een Twitter, Pinterest en Facebook account en een blog vol nieuwtjes, conversaties, service, tips en relevant nieuws. Een voorbeeld voor velen, met name voor retailzaken in heel Nederland.’
De eerste Social Media Club werd in 2006 opgericht in San Francisco. Intussen zijn er wereldwijd meer dan 170 afdelingen (chapters). In ons land vijftienchapters en er zijn twee in oprichting.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid