(Campagne) KPN: ‘pak je vakantiemuziek in’
KPN promoot een speciale offline kopieerfunctie van zijn Spotify Premium-dienst, met een Facebook zomeractie.
Met je favoriete muziek op zak wordt je vakantie nog leuker. KPN wil laten zien dat dit voordelig kan met de offline functie van Spotify Premium. Daarmee kies je de nummers, albums en playlists, die je graag mee wilt nemen, en kopieert ze - voordat je in het vliegtuig of de auto stapt - naar je tablet of mobiele telefoon. Scheelt een hoop gedoe met duur mobiel dataverkeer over de grens.
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaOm muziekliefhebbers kennis te laten maken met deze offline feature, lanceert http://www.facebook.com/kpn KPN de Facebook-app ‘Pak je vakantiemuziek in’.
Deelnemers vullen een virtuele koffer met hun ideale vakantiemuziek en laten andere bezoekers op hun koffer stemmen. Iedere week zijn er prijzen te winnen, zoals een badhanddoek met ingebouwde speakers.
De eigenaar van koffer die na drie weken de meeste stemmen heeft verzameld, wint een reis voor 4 personen naar Ibiza.
Concept is bedacht door Energize. Productie is in handen van MediaMonks, mediabureau is Mindshare.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid