Overslaan en naar de inhoud gaan

(Campagne) KPN: ‘pak je vakantiemuziek in’

KPN promoot een speciale offline kopieerfunctie van zijn Spotify Premium-dienst, met een Facebook zomeractie.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

KPN promoot een speciale offline kopieerfunctie van zijn Spotify Premium-dienst, met een

related partner content for mobile comes here

Met je favoriete muziek op zak wordt je vakantie nog leuker. KPN wil laten zien dat dit voordelig kan met de offline functie van Spotify Premium. Daarmee kies je de nummers, albums en playlists, die je graag mee wilt nemen, en kopieert ze - voordat je in het vliegtuig of de auto stapt - naar je tablet of mobiele telefoon. Scheelt een hoop gedoe met duur mobiel dataverkeer over de grens.

Om muziekliefhebbers kennis te laten maken met deze offline feature, lanceert http://www.facebook.com/kpn KPN de .

Deelnemers vullen een virtuele koffer met hun ideale vakantiemuziek en laten andere bezoekers op hun koffer stemmen. Iedere week zijn er prijzen te winnen, zoals een badhanddoek met ingebouwde speakers.

De eigenaar van koffer die na drie weken de meeste stemmen heeft verzameld, wint een reis voor 4 personen naar Ibiza.

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Concept is bedacht door Energize. Productie is in handen van MediaMonks, mediabureau is Mindshare.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in