Overslaan en naar de inhoud gaan

Radiocommercial van de maand: MS Research

De radiocommercial ‘Woord van twee letters’ van Stichting MS Research is gekozen tot beste radiocommercial van de maand juni. Het…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Veldhuis en Kemper schreven een eigen testimonial op basis van het internationale campagnethema: twee letters die tussen je twintigste en veertigste je leven in komen. Het cabaret- c.q. reclameduo sprak de commercial zelf in. In de 40 seconden die de commercial duurt, is het duo met elkaar in gesprek en wordt via een aantal grappen aandacht gevraagd voor de zenuwziekte multiple sclerose en steun aan het werk van MS Research. Uit het onderzoek dat aan de uitverkiezing ten grondslag lag, bleek dat vooral de vrouwen en ouderen de commercial waarderen. De commercial is een coproductie van Veldhuis & Kemper, Wim Vonk en Stichting MS Research als onderdeel van genoemde multimedia campagne rondom Wereld MS Dag 30 mei jl.

related partner content for mobile comes here

De juniwinst levert een nominatie op voor de jaarlijkse RAB Radio Awards Publieksprijs 2012.

Tweede in de commercial van de maand verkiezing werd EK-inhaker van D-Reizen ‘Allemaal weg’ door Red Urban.

De derde plek was ook voor een EK-inhaker: ‘De Geluksvogeltjesdans’ van C1000 door Alfred.

Het onderzoek werd uitgevoerd door Ruigrok | NetPanel in opdracht van RAB. Een panel van 616 Nederlanders in de leeftijd van 13-64 jaar beoordeelden 20 radiocommercials.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in