Overslaan en naar de inhoud gaan

Lemz tekent voor twee commercials van de Staatsloterij

Voor de speciale WK Oranjetrekking van de Staatsloterij, maakte Lemz deze twee commercials onder het motto 'Geloof erin'.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De Staatsloterij vroeg aan Lemz om de Staatsloterij neer te zetten als trotse sponsor van Oranje en om aandacht te creëren rondom de diverse trekkingen. Het finalestuk is de speciale Oranjetrekking tijdens het WK.

related partner content for mobile comes here

De bijbehorende mood tekst van Lemz: &;Als je niet gelooft in je kansen, zal je ook niet winnen. Dat geldt voor het Nederlands elftal tijdens het WK, maar ook voor iedereen die meespeelt met de Staatsloterij . Dus wees optimistisch, geloof erin! Met deze gedachte willen we Nederland (weer) in positieve sferen brengen. Want als je gelooft dat je kan winnen, dan wil je meedoen en meespelen. Vergroot het de spanning en de voorpret vooraf.&;

 

CREDITS TVC
Bureau: LEMZ
Animatie: Storm post production
D.O.P.: Philip Blaubach
Editor: Jeroen Mol, Oscar Marmelstein
Geluid (sound design): Massive Music
Klant: Marcel Ribbens, Kim van Dusseldorp, Martin Westerlaken
Productie: Fat Fred
Regie/regisseur: Jeroen Mol

CREDITS ACTIVATIE
Bureau:LEMZ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Betrokken bedrijven:

s.v.p. alleen bedrijfsnamen invullen die van toepassing zijn

Productie

Fat Fred

Geluid

Sound Circus

Media

Universal Media

Muziek

Massive Music

Online

 

Postproductie

The Ambassadors

 

 

 

 

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in