Saartje de Wit (OHRA) & Marktplaats winnaars E-mail Awards 2014


Winnaar e-mail m|v award
Juryvoorzitter Frans Reichardt noemt Saartje de Wit een toonbeeld van feminien leiderschap dat de financiële sector meer kan gebruiken: ‘Binnen OHRA heeft zij een belangrijke rol vervuld bij de ommezwaai van verkoopgerichte klantcommunicatie via post naar servicegerichte klantcommunicatie via e-mail.’
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSWinnaar e-mail award
Marktplaats (partner RapidSugar)laat volgens de jury zien dat de beste campagne niet altijd de meest complexe is. Reichardt: ‘De eenvoud van het idee, de goede afstemming op de doelgroep, de professionele uitvoering en de keuze om met multivariate testen proefondervindelijk vast te stellen welke varianten het beste werken, maken van ‘Marktplaats Aanbieding Viert Feest’ de winnaar van de award voor E-mail Campagne 2014.’.
Overige genomineerden
De overige genomineerden waren Laura van der Kallen (Sacha Shoes), Patrick van Wattum (ITG Companies), OHRA/Delta Lloyd en Eurocamp.
De award-uitreiking is een initiatief van DDMA.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid