Waarom Dirk helemaal niks met WK-premiums doet, en waarom dat eigenlijk best een goed idee is
Niet alle supermarkten gaan mee in het WK-geweld. ‘Het is een beetje als met de Postcodeloterij: de angst dat anderen wél winnen.’
Bij Plus kan je sparen voor kleurige WK-veren. Bij Coop krijg je WK-plaktatoeages bij de boodschappen. Albert Heijn heeft de hamsters en het juichpak van Roy Donders is nu al legendarisch. Maar niet alle supermarkten kiezen voor de oranje-aanpak. Aldi doet eigenlijk nooit iets met de grote toernooien, C1000 doet niets en ook een grote afwezige is Dirk. Is dat nou wel zo verstandig? Want heel Nederland geeft toch behoorlijk wat meer geld uit tijdens het WK in verband met de verplichte kratten bier, obligate borrelnoten en nog veel meer producten in de categorieën alcoholhoudend en calorierijk.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid