Overslaan en naar de inhoud gaan

Waarom Dirk helemaal niks met WK-premiums doet, en waarom dat eigenlijk best een goed idee is

Niet alle supermarkten gaan mee in het WK-geweld. ‘Het is een beetje als met de Postcodeloterij: de angst dat anderen wél winnen.’
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Bij Plus kan je sparen voor kleurige WK-veren. Bij Coop krijg je WK-plaktatoeages bij de boodschappen. Albert Heijn heeft de en het van Roy Donders is nu al legendarisch. Maar niet alle supermarkten kiezen voor de oranje-aanpak. Aldi doet eigenlijk nooit iets met de grote toernooien, C1000 doet niets en ook een grote afwezige is Dirk. Is dat nou wel zo verstandig? Want heel Nederland geeft toch behoorlijk wat meer geld uit tijdens het WK in verband met de verplichte kratten bier, obligate borrelnoten en nog veel meer producten in de categorieën alcoholhoudend en calorierijk.

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in