Avinash Changa (WeMakeVR) over de marketing mogelijkheden van de Oculus Rift
'Complete brand experiences'

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Oculus Rift is een Virtual Reality 'bril' waarbij de gebruiker zich in een virtuele wereld kan begeven. Avinash Changa van het Amsterdamse WeMakeVR gaf op de MARCOM een uitgebreide demonstratie hoe Oculus Rift werkt. Om deze zeer bijzondere ervaring mee te maken, dien je de Oculus Rift zelf te proberen. In dit korte video interview kan Changa wel uitleggen hoe merken deze innovatie kunnen inzetten.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid