Overslaan en naar de inhoud gaan

Overzicht sprekers op MARCOM14 van 4 juni

Vandaag oa sessies van Blendle, Facebook, Mediamonks, DigitsasLBi en Beeckestijn.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Vandaag is de laatste dag van het grootste marketing-communicatie event van de Benelux. Check de onderstaande lijst of bekijk het programma op   

related partner content for mobile comes here

Floris Venneman (Venterprise): "Wees geen dodo, maar een giraffe met bestaansrecht!" 

Raimo van der Klein (Glasseffect): "Het frictieloze internet van Google Glass en wearables"

Felipe Câmara (Superheroes): "The Innovation Culture: Don’t think of the future, develop it" 

Marten Blankesteijn (Blendle): "Een nieuw baken in het medialandschap!"

Tom de Bruyne (Sue Amsterdam): "Persuasion eats advertising for breakfast"

José Evers, Erwin Wijman: "Marketing challengers!"

James Quarles (Facebook): Relevance is the new currency

Friso Westenberg (Nuon), Gijsbregt Vijn (Lemon Scented Tea): "Laten zien wie je bent."

Betteke van Ruler (UvA): "De Reflectieve Communicatie Scrum en het Strategisch Communicatie Frame"

Ate van der Meer (Snakeware): "Big in the world of digital"

Patrick Petersen (Atmost): "Scoren met 10 punten voor harde crossmediale online conversie!" 

Joris Verhaak (Canday): "Wat doe je als je naam én ‘Tuut!-Tuut!’ verdwijnen?"

Jeffrey Bleijendaal (Ematters): "Universal Analytics; een introductie, de belangrijkste features en een live demo"

Wouter Veenboer(Netprofiler): "Retargeting met high impact advertenties"

Youri Harmsen (Adlantic): "Retargeting met high impact advertenties"

Patrick Helmer (Efusion): "Customer Loyalty en eBusiness: een praktische gids"

Ingmar de Lange (Mountview): "A Useful Guide to the Brand Utility"

Willem Brethouwer (MarketResponse): "Big Data; What, How, Why?"

Hans Hylkema (Customeyes): "Vergroot je klantwaarde in een B2B omgeving"

Jacques Koster (Pervorm): "In kleine stapjes naar Big Data"

Andreas Giese (Dexport): "Zo verovert u de Duitse online markt!"

Anne-Marie Ketelaar (Motivaction): "Communication Analytics - Bereken de effectiviteit van media inzet op sales en webverkeer"

Dick de Zwart(MailPlus):  E-mailmarketing als ideale verbinding tussen winkel en webshop"

Max Kohnstamm(SRM): "Geweldig effectieve tussenpersoon of online Paard van Troje?"

Hans Molenaar (Beeckestijn): "Customer Insight in het digitale tijdperk"

Lucas Hulsebos, Ronald Jansen,(DVJ Insights): "Brand growth: from a poem to reality!"

Hans van der Meulen (CHRO): "De zin en onzin van online communicatie!"

Toine Verheul (Coosto): "Onmisbaar in doelgroeponderzoek: social media data"

Thierry Thijssen (Coosto): "Social media monitoring voor je opdrachtgevers 2.0"

Alex Bos (Tachyons): "Back To the Future in Digital Communications"

Hans Bakker (Neregeb): "Digital Asset Management levert op in multichannel marketing operations"

Mabel Nummerdor (Miss Marketing): "Make-Over Marketeer in 2024"

Marco de Boer (Bohemia Amsterdam): "Marketingcommunicatie aan de bal"

Melissa Marijnen (Profession Rebel):  "Be a Professional Rebel!"

Bart Hufen (Brand New Game): "Gamification: Laat mensen spelen met een merk"

Berthold Gunster: "Omdenksessie"

Anders Jansen (Flow Resulting): "Hoe klantbeleving leidend wordt van balie tot boardroom!"

Stephen Beuker, Birgit A. Schwaigervc (Hubly): "Content as a commodity"

Gijsbregt Vijn (Lemon Scented Tea): "Hoe laat je merken reizen in 10 stappen"

Jean-Paul Reparon (Senefelder Misset/ X-Media Soltions): "Second life of content"

Jos Vink (Blauw Research): "Altijd je concurrent een stap voor zijn"

Martin Leeflang (Validators): "Onderzoek dat communicatie beter maakt"

Elsbeth Eilander (Adfo Groep): "De kansen en uitdagingen van MARCOM ZZP-ers"

Mark Landman (DotControl Group): "Brand Everywareness"

Michiel de Gooijer (DigitasLBi): "New trends in mobile shopping habits"

Michiel van Dam (Efocus): "Van windowdressing naar echt sociaal kapitaal"

Alex Otten (Estate Internet): "Antwoorden Is Het Nieuwe Zenden"

Jeroen van Eck (Mangrove): "Klantrelatieplanet: Ontmoet De Ware Liefde"

Hannes van Raaij (Clockwork): "Doen is het nieuwe denken"

Raymond ter Riet: "Begrijp uw online klant, net zoals in een echte winkel"

Bart Manuel, Laura Legué (Tam Tam): "De Zorg API & Wereldoverheersing: globalisering in een online wereld"

Jacco Bouw (Webpower): "De wereld is groter dan Nederland"

Eduard Blacquière, Myra van Bladel (OrangeValley): "Online branding, social, Search en conversie. De krachten gebundeld"

Nanning de Jong (3Dwergen):  "3D printen voor marketing en branding"

Coen Doolaard, Victor Knaap (MediaMonks): "De rol van mobiel in de hedendaagse reclame"

Maarten Schuiling (mJango): "Van Web naar App"

Harm Wimmenhove (Resoluut): "Hoe we samen met Simyo de nr. 1 mobiele provider hebben neergezet"

Maricken Hengeveld, Annemarie Noordam, Babette van den Brink: "Klantgerichtheid als verdienmodel"

Benjamin van Werven, Marco Oonk (123RF):  "Goedkoop en veilig fotografie gebruiken in marketing communicatie"

Gijsbregt Vijn (Lemon Scented Tea): "Hoe laat je merken reizen in 10 stappen"

Wouter Theijsmeijer (Ematters): "Realtime Marketing: Loyalty, Email en Social; ofwel de leukste kanalen om klanten mee te winnen, te overtuigen en te behouden"

David Behrens (Ping Media): "De onstuimige groei van interactieve instructievideo’s"

Orban Buller (Sanoma): "Mobile Advertising Guideline: what to do and what not to do?"

Camilla Scholten (CustomerCauge): "Net Promoter® voor Marketeers: Voorbeelden uit de praktijk, van Aegon tot Ziggo"

Jouko Huismans (TwoMinds): "CultuurHub: cross media innovatie voor de cultuursector en cultuurmarketing"

Wouter Hogeland, Thomas van Slooten (Confer Call): The easy way to conference

Hans Schut (Growpromoter): "Echt klantgericht worden!"

Frido van Driem (ZEEF): "Het internet filteren in de praktijk met ZEEF.com"

Lonneke Boonzaaijer (Swapp): "Second Life market"

Perry Oostdam (GEORUN): "Mobiele activatie games"

Matthijs Otto (Eat to Meet): "Communal Table Concept"

Avinash Changa (WeareVR): "Virtual Reality & Brand experiences"

Sander Dullaart (Social Shop):  "De Toekomst van Social Commerce"

Ingmar de Lange (Mountview): "A Useful Guide to the Brand Utility (120 min Masterclass)"

Paul Hassels Mönning(DutchMarq): "Digitale B2B marketing & sales" 

Cor Hospes (Content Club nederland): "De content code: Geef content, krijg klanten!"

Lisa Friedman: "Writing That Sells: Online:"

Ga voor meer informatie of om je inschrijven naar de website van .

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in