Overslaan en naar de inhoud gaan

Overzicht sprekers op MARCOM14 van 3 juni

Meer dan 100 sprekers op 3 & 4 juni in de RAI.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Vandaag  begint het grootste marketing-communicatie event van de Benelux. Check de onderstaande lijst of bekijk het programma op 

related partner content for mobile comes here

 

Overzicht sprekers Dinsdag 3 juni
Patrick Petersen (Atmost): "Storytelling + contentstrategie = conversie!"

Ernesto Spruyt (Mobbr): "Het platform als merk: communicatie in de netwerkeconomie"

Bob van Oosterhout,Ruud van der Knaap,Steven Sedee (ING): "Het WK Voetbal; commerciële kansen voor wel én niet-sponsors" 

Annemieke Kievit (Edelman): "Hoe bouw je als merk vertrouwen?"

Rupert Staines (RadiumOne): "The Future Of Big Data"

Bas Hoogland (Landal Greenparcs): "Wat is de succesformule voor klantvriendelijkheid?"

Rijn Vogelaar (The Superpromotor Academy): "De Enthousiasme Trilogie"

Pieter Zwart (Coolblue): "Het geheim van Coolblue"

Ate van der Meer (Snakeware): "Big in the world of digital"

Joris Verhaak (Canday): "Wat doe je als je naam én ‘Tuut!-Tuut!’ verdwijnen?"

Birgit A. Schwaiger,Stephen Beuker(Hubly): "Content as a commodity"

Conrad van Tiggelen (NBTC) Farid Tabarki (Studio Zeitgeist): "Branding met cultuur: nut of noodzaak?"

Wouter Veenboer (Netprofiler): "Succesvolle Search Engine Advertising (SEA) strategieën"

Youri Harmsen (Adlantic): "Retargeting met high impact advertenties"

Paul Blok (Conflict): "Ontmarketing: verandermanagement voor Marketeers"

Berthold Gunster: "Omdenksessie"

Ment Kuiper (Novis Competence Center): "Succesvolle marketing en communicatie plannen schrijven. Hoe doe je dat?"

Bram Verniest (Chili Publish): "Verhoog klanten-betrokkenheid met uw content"

Jaap Favier (Brand Boardroom): "Value Marketing—Hoe merkwaarde te sturen anno 2014+"

Jeff van Dijk (OD): "Jung Rules. Smart Branding, Keen Design."

Dick de Zwart (MailPlus): "E-mailmarketing als ideale verbinding tussen winkel en webshop"

Jeffrey Bleijendaal (Ematters): "Universal Analytics; een introductie, de belangrijkste features en een live demo"

Ruben Niet (Emmatters): "Van Branding naar Conversie: inzicht in de customer journey van de online travel klant" 

Karel Slootman (Motivaction),Joost de Jager (Pepper): "Dating = Marketing"

Alexander de Ruiter (ExtraAxtion): "Van Customer Contact naar Social Business"

Lucas Hulsebos,Ronald Jansen (DVJ Insights): "Brand growth; from a poem to reality!"

Egbert Jan van Bel (CustomerTalk): "Digital Marketing; the next step…"

Hans Bakker (Neregeb): "Digital Asset Management levert op in multichannel marketing operations"

Thierry Thijssen (Coosto):  "Real-time inzicht in je marketinginspanningen"

Bas van Luijn (Coosto): "Efficiënt inrichten, evalueren en optimaliseren van je social customer service"

Alex Bos (Tachyons): "Back To the Future in Digital Communications"

Jo van de Weghe (Symeta): "Van klantendata naar perso DM-output: succesverhalen in retail"

Iwan Banens (ANWB),Jeroen Bouwmeester (GX Software): "De succesvolle cross- en upsellcampagnes van de ANWB"

Vincent Bendeler (Seabiscuit Software): "Mobile apps als drijvende kracht achter de ultieme customer experience"

Elsbeth Eilander (Adfo Groep): "De kansen en uitdagingen van MARCOM ZZP-ers"

Polle de Maagt: "Connect!"

Robert Doggers(Yune): "Content Marketing: Best Practices"

Diederik Veelo (Ambassadors LAB): "It’s Hip to be Square"

Mike Hoogveld (Holland Consulting Group): "Cross Channel Excellence"

Patrick Helmer (eFusion): "Customer Loyalty en eBusiness: een praktische gids"

Andy Mosmans (ARA Groep): "What&;s trending in branding?"

Birgit A. Schwaiger,Stephen Beuker (Hubly): "Content as a commodity" 

Jean-Paul Reparon(Senefelder Misset/ X-Media Solutions): "Second life of content" 

Philip Walkate:  "Masterclass Pitchen: De kunst van het overtuigen"

Bart Manuel,Raymond ter Riet, Robert Leefmans, PIBN Paneldiscussie: "Internet of Things"

Nils Adriaans,Bert Hagendoorn,Paul Manuel,Hannes van Raaij, Ate van der Meer,Martijn van de Polder:  "PIBN Paneldiscussie: Dutch Digital Design"

Mark Landman (DotControl Group): "Brand Everywareness"

Jaap van Oort (DigitasLBi): "Connected Commerce; The guide to the next purchasing ecosystem"

Bert Hagendoorn,Nils Adriaans: "Dutch Digital Design"

Alex Otten (Estate Internet): "Antwoorden Is Het Nieuwe Zenden"

Jeroen van Eck (Mangrove): "Klantrelatieplanet: Ontmoet De Ware Liefde"

Didier Zegers (Philips): "Dare to Change, but do it SMART"

Raymond ter Riet (Enrise): "Begrijp uw online klant, net zoals in een echte winkel"

Bart Manuel,Laura Legué (Tam Tam): "De Zorg API & Wereldoverheersing: globalisering in een online wereld" 

Antal de Waij (Engagement Media): "Van social media naar social business"

Jeroen Meeter (Billywig): &;YouTube, een eigen Video Management Systeem of beide?"

Robert Leefmans (Mangrove/Notificare): "Mobile Marketing - Beyond the Smartphone"

Laura Nuhaan (Webpower): "Hoe betrek je je klanten in de digitale wereld"

Edwin Korver(Enterpride): "Social Business 5.0 - 2B or not 2B, that’s the question!"

Pieter Joost Verhoef (Adobe): "6 Stappen naar succes in Location Based Marketing"

Eduard Blacquière,Myra van Bladel (OrangeValley): "Online branding, social, Search en conversie. De krachten gebundeld"

Maarten Schuiling (jMango): "Van Web naar App"

Ralf Verhoef,(Angry Birds/ TwoScreen.tv): "De laatste ontwikkelingen op gebied van 2nd Screen"

Harm Wimmenhove (Resoluut): "Hoe we samen met Simyo de nr. 1 mobiele provider hebben neergezet"

Gerard van Driesten, Ido Sharon (Sanoma): "Branded Content. Reclame of Redactie?"

Marco Oonk,Benjamin van Werven (123RF): "Goedkoop en veilig fotografie gebruiken in marketing communicatie"

Wouter Theijsmeijer (Ematters): "Realtime Marketing,Loyalty, Email en Social"

Ruben Niet (Ematters): "Van Branding naar Conversie: inzicht in de customer journey van de online travel klant" 

Lara Ankersmit (NOS): "Innovatie bij de NOS en de plannen voor het WK Voetbal" 

Sebastiaan Hartog (Sanoma): "Programmatic trading: een update"

Mark Brenninkmeijer (DoelgroepTV): "MediaHub;  cross media innovatie voor contentmarketing naar doelgroepen"

Avinash Changa (WeMakeVR): "Virtual Reality & Brand experiences"

Wouter Hogeland,Thomas van Slootencv (Confer Call): "The easy way to conference"

Rogier Taylor (GrowPromoter): "Echt Klantgericht worden!"

Klaas Joosten (ZEEF): "Curated advertising"

Perry Oostdam (GEORUN): "Mobiele activatie games"

Jelle Kolleman(Shoot2Share): ”How to get quality video content from your brand advocates."

Sander Dullaart (Social Shop): "De Toekomst van Social Commerce"

Paneldiscussue: Thijs Gitmans (Peak Capital), Herman Kienhuis (Sanoma Ventures), Jelle Kolleman (Shoot2Share), Jons Janssens(PostNL) Start up debat: do&;s and dont&;s in business en fundraising 

Daan Reijnders (Instant Magazine): "Online publiceren, van smartphone tot smart TV"

Mike Hoogveld (Holland Consulting Group): "Multichannel management (120 min Masterclass)"

Esther Leloux (DigitasLBi): "Changing the game of Branding"

Patrick Petersen (Atmost): "(online) contentstrategie met engaging content (120 min Masterclass)"

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in