Overslaan en naar de inhoud gaan

Adfo Groep lanceert vernieuwd Tijdschrift voor Marketing

Tijdschrift voor Marketing is vernieuwd. Het volledig gerestylede magazine is feestelijk gelanceerd tijdens MARCOM in de RAI in Amsterdam.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Tijdens een relaunch-bijeenkomst op de Adfo-stand namen genodigden en belangstellende aanwezige marketeers uit verschillende geledingen van het marketingvak op 4 juni om 17.00 uur het eerste exemplaar in ontvangst. In samenspraak met de verschillende lezersgroepen zijn de redactionele koers, inhoud en toon van het 48 jaar oude vakblad aangescherpt. Nadat het online platform Marketingonline.nl eind 2013 opnieuw werd gelanceerd is het blad door Studio Room volledig gerestyled. De restyling van Tijdschrift voor Marketing is onderdeel van de transformatie van de gehele Adfo Groep, die in mei 2012 werd overgenomen door Sijthoff Media Groep.

De belangrijkste veranderingen:

- TvM krijgt geheel vernieuwde vormgeving met meer infographics, meer beeld, meer ‘instapmomenten’ en crossmediale verwijzingen.
- Een heldere structuur met drie herkenbare bladsegmenten: issues, cases en studies.
- Duidelijk onderscheid tussen snel & actueel nieuws en ‘doorleesartikelen’.
- Stevige interviews met duidelijke relevantie voor de strategische marketingfunctie.
- Round-ups en panels met topmarketeers aan het woord, in samenwerking met NIMA.
- No-nonsense cases en reviews van marketingacties, -implementaties en -innovaties.
- Updates uit ontwikkelingen in de internationale marketingpraktijk
- Market Intelligence: maandelijks een digest met management summaries uit nieuw home grown wetenschappelijk marketingonderzoek.

De TvM-redactie over het nieuwe Tijdschrift voor Marketing:  “Tijdschrift voor Marketing is een instituut rond een zakelijke functie die meer dan ooit in het middelpunt van de belangstelling staat; de economische relevantie van marketing is enorm, de maatschappelijke impact ook. Wij leveren een vakblad dat no nonsense issues, cases en studies biedt aan decision makers in marketing. Vakinformatie die invloed heeft op de keuzes die zij maken en de strategische koers die zij volgen. Maar bovenal is het een lekker strak gerestyled magazine geworden, gedragen door de lezers. ‘Marketing’ is het vak van verleiding en dat mag je voelen en proeven als je door TvM bladert”

Directeur Willem Sijthoff over de vernieuwingen van TvM en de gehele Adfo Groep: “De herpositionering en restyling van Tijdschrift voor Marketing is de laatste van de Adfo Groep-titels, het grootste cluster vakmedia voor marketing, communicatie, media, advertising en creatie in de Benelux. Nadat zustertitels Adformatie en Communicatie in 2013 een grondige make-over hebben ondergaan en het nieuwe online platform in december 2013 is gelanceerd, staat ons portfolio nu als een huis en zijn we klaar voor de toekomst.” 

Lees hier de bijdrage van Paul Blok, trouw blogger van Market http://www.marketingonline.nl/blog/gelukkig-nog-steeds-tijdschrift-voor-...

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in