Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuw platform als 'springplank voor creatief talent'

Reclamebureau Tafel 15 en bouwconcern VolkerWessels lanceren een platform voor creatief talent: Talententafel15.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Talentontwikkeling stimuleren en het gat tussen school en praktijk in de creatieve sector verkleinen. 

related partner content for mobile comes here

Met dat doel lanceren reclamebureau Tafel15 en bouwconcern VolkerWessels Talententafel15.

Het platform bestaat uit drie afdelingen: een reclame-academie, een creatief centrum en commerciele pop-up ruimtes, en is gevestigd aan de Meeuwenlaan in Amsterdam.

Met deze combinatie van activiteiten biedt Talententafel15 creatieven, kunstenaars en bedrijven de mogelijkheid om hun talenten te ontwikkelen en werk tentoon te stellen aan het grote publiek. Commerciele creativiteit, reclame en kunst komen zo samen waardoor het financieel haalbaar wordt en de verschillende afdelingen elkaar kunnen inspireren, is de achterliggende gedachte. 

, eigenaar van Tafel15: &;Wij hopen met dit project reclametoppers te creeren en zo het ondernemerschap en de creativiteit in deze sector te stimuleren.&

Er is ruimte voor commerciele activiteiten van pop-up horeca en pop-up stores en expositieruimte voor kunstenaars en andere creatieven.

Geinteresseerden kunnen zich tot en met 31 juli 2014 aanmelden voor een werk-leertraject bij de reclame-academie van Talententafel15.

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in