Overslaan en naar de inhoud gaan

Bloeddonors bedankt met een campagne om te delen

Sanquin Bloedvoorziening start een campagne om alle donors te bedanken via de site geefhetdoor.nu.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Wereld Bloeddonordag. Het bestaat, en wordt dit jaar op zaterdag 14 juni gehouden. Sanquin Bloedvoorziening, in de volksmond meestal nog gewoon Bloedbank genoemd, grijpt de dag aan om een campagne te starten, gebaseerd op de anonieme ontmoetingen tussen bloeddonors en patiënten. Iedere dag passeren ze elkaar zonder het te weten.

related partner content for mobile comes here

Ze zijn door Sanquin in beeld gebracht in een videoclip. Een visuele en muzikale ode aan de bloeddonors. Singer-songwriter Isabelle Amé heeft er het nummer ‘Today’ bij geschreven.

Sharen

Via social media en kranten roept Sanquin alle Nederlanders op om naar te gaan en alle bloeddonors te bedanken. Dit kunnen ze doen door de videoboodschap te delen via Facebook en Twitter. Ook kunnen ze een bloeddruppeltje toevoegen aan hun profielfoto op Facebook en Twitter met een ‘Twibbon’.

Credits

Campagnestrategie, -concept en -uitvoering, en conversation management: Total active Media ism Sanquin

Campagneteam Sanquin: Imke Sikkema en Kim de Vogel 

Campagnesite: Geefhetdoor.nu 

Campagne-Facebook page: Facebook.com/sanquin

Campagne-hashtag:  

Campagne Facebook & Twitter Ads + RTL4 App Ad + paginagrote advertenties in Volkskrant, Telegraaf en AD op 14 juni: Total Active Media ism Stroom Rotterdam 

Campagne-donormail naar 175.000 bloeddonors: Total Active Media ism Sanquin

Campagneliedje &;Today&;: Isabelle Amé ism AMP Amsterdam en Qanvas 

Campagnefilmpje: Smarthouse Films Amsterdam 

Campagne PR: Dutch PR Group

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in