Overslaan en naar de inhoud gaan

'Late Rembrandt'-werken te zien in metrostations Amsterdam en Rotterdam

KPN - hoofdsponsor van het Rijksmuseum - versiert ter promotie van de tentoonstelling 'Late Rembrandt' metrostations met digitale animaties.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In de metrostations zijn vanaf 2 maart de drie favoriete schilderijen van Jort Kelder te zien. De digitale animaties worden voorzien van een korte toelichting en brengen schilderijen als &;De Staalmeesters&;, &;Ruiterportret van Frederik Rihel&; en &;Titus aan de Lezenaar&; tot leven. 

related partner content for mobile comes here

De komende tijd zullen ook de favoriete werken van André Kuipers (vanaf 9 maart), Sophie Hilbrand (vanaf 23 maart) en Mart Visser (vanaf 6 april) te zien zijn. De animaties zijn ook te bekijken. Eerder werden daar  van de vier bekende Nederlanders samen met een Rembrandtexpert gepubliceerd.

Als hoofdsponsor van het Rijksmuseum en van de tentoonstelling maakte KPN &;Late Rembrandt&; voor iedereen al gratis online toegankelijk. Mark Versteegen, directeur sponsoring KPN: &;Met onze kennis van ICT en innovatieve digitale technieken brengen we &;Late Rembrandt&; nog meer tot leven en kan heel Nederland genieten van de kunst van onze allergrootste schilder. Op deze manier voegen we als sponsor echt iets toe aan de beleving van deze bijzondere tentoonstelling.&;

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in