LaComunidad doet rebranding Zekur.nl
LaComunidad heeft een nieuwe campagne ontwikkeld voor de op jongeren gerichte online zorgverzekeraar Zekur.nl.
LaComunidad heeft een nieuwe campagne ontwikkeld voor de op jongeren gerichte online zorgverzekeraar Zekur.nl.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
De campagne bestaat uit een nieuwe pay-off, printadvertenties, outdoor, dm, een vernieuwde website en een interactieve campagne. 'Omdat je op prijs alleen niet kunt differentiëren, is gekozen voor een creatieve prijspropositie. Daaruit is de pay-off "Veel verzekering voor weinig" ontwikkeld', aldus strategy director Bart Kokke van LaComunidad.
De campagne is geïntegreerd ingezet met online advertising, dm, print, abri´s, promotieteams en diverse e-mailings voor cross-sell en up-sell. Daarnaast is ook de site op veel punten aangepast.
Zekur is dochter van Univé.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid