Overslaan en naar de inhoud gaan

LaComunidad doet rebranding Zekur.nl

LaComunidad heeft een nieuwe campagne ontwikkeld voor de op jongeren gerichte online zorgverzekeraar Zekur.nl.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

LaComunidad heeft een nieuwe campagne ontwikkeld voor de op jongeren gerichte online zorgverzekeraar .

related partner content for mobile comes here

De campagne bestaat uit een nieuwe pay-off, printadvertenties, outdoor, dm, een vernieuwde website en een interactieve campagne. 'Omdat je op prijs alleen niet kunt differentiëren, is gekozen voor een creatieve prijspropositie. Daaruit is de pay-off "Veel verzekering voor weinig" ontwikkeld', aldus strategy director Bart Kokke van LaComunidad.
De campagne is geïntegreerd ingezet met online advertising, dm, print, abri´s, promotieteams en diverse e-mailings voor cross-sell en up-sell. Daarnaast is ook de site op veel punten aangepast.
Zekur is dochter van Univé.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in