Brandbarometer: De sleutel voor vertrouwen is trouw
Dit jaar is het vertrouwen in veel merken verpulverd. Het was het jaar van Murphy: alles wat fout leek te kunnen gaan, ging fout. Wat…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Dit jaar is het vertrouwen in veel merken verpulverd. Het was het jaar van Murphy: alles wat fout leek te kunnen gaan, ging fout. Wat begon met een kredietcrisis, eindigde in algehele maatschappelijke malaise. Banken werden genationaliseerd, overheden zagen hun beleggingen in rook opgaan en de eerste ontslagrondes en faillissementen kondigden zich aan. Niemand, maar dan ook niemand had verwacht dat de economische teruggang met deze hevigheid zou kunnen toeslaan.Wie deze week de Brandbarometer beoordeelt, ziet hoe ook nu weer de financiële sector veel aandacht trekt. Naar de Brandbarometer
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid