Overslaan en naar de inhoud gaan

Hoe oprecht zijn merken die zwaaien met de regenboogvlag?

En nog 2 andere internationale artikelen van afgelopen week.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Vele grote bedrijven zwaaien met de Regenboogvlag in Australië: gelijke trouwrechten voor iedereen!

The Age vraagt het zich af: is het pink washing of is de roep voor gay pride en gelijke rechten eigenlijk wel oprecht?

Aanleiding voor het artikel is dat afgelopen week maar liefst 50 ondernemingen full-colour en paginagroot in een nationale krant adverteerden om hun steun voor &;marriage equality&; te laten zien.

5 merken die op Instagram succesvol zijn met influencer marketing: Social Media Examiner heeft ze op een rijtje gezet, aan de hand wat ze doen.

- Deze merken promoten de samenwerking met bijvoorbeeld bloggers

- Ze vieren een feestje als er een mijlpaal is bereikt (zoveel nieuwe volgers bijvoorbeeld)

- Ze werken met influencers samen voor een goed doel

- Ze inspireren influencers met avontuur

- Ze zetten goed in op word of mouth

Het internet lijkt er geen genoeg van te krijgen: tips voor hoe je goede content maakt. Want dat schijnt nog steeds lastig te zijn.

 

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in