Overslaan en naar de inhoud gaan

Xaxis begint Light Reaction in Nederland

Light Reaction is een nieuw ‘mobile-first’ performance advertising onderdeel binnen het Group M-bureau.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Light Reaction maakt gebruik van data en technologie van Xaxis om op efficiënte wijze advertenties in te zetten. Daarbij wordt alleen afgerekend op basis van daadwerkelijk behaalt resultaat. Light Reaction werd eerder al in andere landen geïntroduceerd en is nu in 24 landen wreldwijd actief.

related partner content for mobile comes here

Light Reaction is ontstaan door de recente overname door Xaxis van ActionX en van de programmatic performance producten van GroupM’s Quisma. Light Reaction maakt daarbij ook gebruik van het datamanagementplatform van Xaxis Turbine. 

Bovenop de audience data, de real-time technologie en performance media werkt Light Reaction aan een tool die de mogelijkheid biedt het groeiende veld van perceptuele marketing, en de bevindingen hieruit, te koppelen aan de doelstelling van adverteerders.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in