Overslaan en naar de inhoud gaan

Arie Boomsma heeft zogenaamd iets gedaan wat niet door de beugel kan

Yeah right. Vrumona trekt de Holy Soda-commercial terug omdat ‘Holy Boomsma’ niet 100% ‘good’ blijkt te zijn.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Holy Soda, het ‘100% Goodness’ frisdrankmerk van Vrumona, trekt met Arie Boomsma terug van de buis.

related partner content for mobile comes here

Op de eigen site zegt het merk:

Hoax-alert dus. Helemaal nu de woordvoerder van Holy Soda tegenover de pers in het vage blijft. ‘Er is iets voorgevallen, maar we zeggen niet wat.’ Bij de Stichting Reclame Code (SRC) zouden er klachten van mensen zijn binnengekomen, die aanstoot nemen aan de commercial (Boomsma loopt als Jezus over water).

De woordvoerder zegt dat er nu ‘spoedoverleg’ is tussen de directie van Vrumona en Boomsma. Het AD had de truc ook al door en twijfelt of de stopzetting van de commercial echt een aanleiding heeft of dat het een marketingactie is om extra aandacht voor het merk te genereren. Op 3 juni werd er namelijk een filmpje op YouTube geplaatst waarin Boomsma wordt betrapt met een koffer vol gestolen spul. Het filmpje is gepost door een anonieme ooggetuige.

De vraag is even: wie trapt erin?

Dit is de bewuste commercial:

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in