Raylex kiest voor Initiative
Initiative is geselecteerd om een geïntegreerde mediacampagne te ontwikkelen met als doel om de boodschap van Raylex onder een breed…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Raylex is een middel tegen nagelbijten. Het is een pen applicator waarmee de nagels behandeld kunnen worden. Daarnaast is er een app die de nagelbijter met tips en virtuele beloningen helpt om er van af te komen.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Initiative zal voor Raylex de strategie, consumer insights, media planning en -inkoop verzorgen.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSEvelyne Verdeyen, International Brand & Business Development Manager Oystershell: 'Met Initiative zaten we onmiddellijk op dezelfde golflengte. Ze zijn even enthousiast als wij om van Raylex een succesverhaal te maken in Nederland. En ongetwijfeld zal dit lukken.'
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid