Overslaan en naar de inhoud gaan

Technologie en innovatie centraal in nieuwe ING-campagne

'Vooroplopen' is inmiddels de derde commercial van de bank in de nieuwe collagestijl.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

ontwikkelde na de commercials &;&; en &;&; een nieuwe commercial waarin de bank trots is op &;onze&; vooruitstrevende mentaliteit. Als bank kun je niet achterblijven, waardoor ING de nieuwste technieken toepast zodat ING-klanten de vaart erin kunnen houden.

related partner content for mobile comes here

In de commercial wordt met een kwinkslag verwezen naar nieuwe technieken als 3D-printing en Tinder en wordt er een link gelegd met de nieuwste toepassingen van de bank.

Naast een tv-commercial, bestaat de campagne uit een waarin alle innovaties van ING zijn verzameld, een contentlaag en een radiocommercial.

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Credits
Klant: ING Nederland
Bureau: JWT Amsterdam
Creatieve Directie: Friso Ludenhoff, Maarten Vrouwes
Creatie: Arnout Robbe, Paul Wagenmaker
Productiemaatschappij: Caviar Amsterdam
Regie/Redactie: Bill Tanaka

Klantverantwoordelijk:       
Directeur Communicatie: Johan van der Zanden
Manager Marketing Communicatie: Louise Meijer

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in