Technologie en innovatie centraal in nieuwe ING-campagne


JWT Amsterdam ontwikkelde na de commercials 'financieel fit' en 'ondernemen' een nieuwe commercial waarin de bank trots is op 'onze' vooruitstrevende mentaliteit. Als bank kun je niet achterblijven, waardoor ING de nieuwste technieken toepast zodat ING-klanten de vaart erin kunnen houden.
In de commercial wordt met een kwinkslag verwezen naar nieuwe technieken als 3D-printing en Tinder en wordt er een link gelegd met de nieuwste toepassingen van de bank.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
Naast een tv-commercial, bestaat de campagne uit een webpagina waarin alle innovaties van ING zijn verzameld, een contentlaag en een radiocommercial.
Vooroplopen: zodat u de vaart erin kunt houden
Credits
Klant: ING Nederland
Bureau: JWT Amsterdam
Creatieve Directie: Friso Ludenhoff, Maarten Vrouwes
Creatie: Arnout Robbe, Paul Wagenmaker
Productiemaatschappij: Caviar Amsterdam
Regie/Redactie: Bill Tanaka
Klantverantwoordelijk:
Directeur Communicatie: Johan van der Zanden
Manager Marketing Communicatie: Louise Meijer
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid