Overslaan en naar de inhoud gaan

Free a Girl krijgt voor één dag steun van dertig goede doelen

Voor 'Goede Doelen voor één Goed Doel' lenen deelnemende ngo's hun communicatiemiddelen uit aan Free a Girl.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De campagne staat in het teken van de strijd tegen kinderprostitutie in Azië.

related partner content for mobile comes here

Reclamebureau en \Neboko Live hebben de campagne kosteloos bedacht en uitgevoerd en worden daarbij ondersteund door PR bureau Ketchum en mediabureau OMD.

Eendaagse campagne
Free a Girl is de eendaagse campagne gestart, omdat het zelf de middelen mist om op grote schaal bevrijdingsacties uit te voeren. Dance4life doneert bijvoorbeeld een oproep op hun website en Jennifer Hoffman, ambassadeur van de Female Cancer Foundation sprak een speciale radiocommercial in.

Het doel van de campagne is om Nederland ‘FREE’ te laten sms’en naar 4333, om met het geld meer jonge meisjes te kunnen bevrijden.

‘De eerste die zich aansloot was Plan Nederland, een organisatie die zich wereldwijd voor meisjes op allerlei gebieden inzet. Maar ook doelen met een heel ander focusgebied durven hier aan mee te doen. Zoals dance4life, Leprastichting en LINDA.Foundation. Ik ben hen dankbaar voor deze enorme inzet en hoop hiermee heel Nederland bewust te maken van de rauwe, criminele werkelijkheid rondom kinderprostitutie en de uitbuiting van jonge meisjes.’, aldus Evelien Hölsken, directeur en medeoprichter Free a Girl.

Deelnemende goede doelen
Centrum Kinderhandel Mensenhandel (CKM), CoMensha, CosmoQueen, Cruyff Foundation, dance4life, Dream4Kids, Fairfood International, Female Cancer Foundation, Fier, Fonds Slachtofferhulp, Free Press Unlimited, Het Nederlandse Rode Kruis, Het Vergeten Kind, Humanitas, KidsRights, KNRM, Leprastichting, LINDA.Foundation, Liliane Fonds, Longfonds, Plan Nederland, Rafa Nadal Foundation, Room to Read, Sintvoorieder1, SOS Kinderdorpen, The Hunger Project Nederland, UNICEF Nederland, Villa Pardoes, Stichting Kenya Child Care en Voedselbanken Nederland.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in