Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuwe ADC Talks in het teken van design, technologie en architectuur

Op donderdag 28 mei geeft onder andere het team achter Zoku een kijkje in de realisatie van het hotelconcept.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

is een chique, long-stay hotelconcept dat binnenkort zijn deuren opent in Amsterdam. Het team achter Zoku vertelt hoe ze te werk zijn gegaan en hoe zij bepaalde beslissingen hebben genomen. Ze zullen in gaan op onderwerpen als het creëren van comfort en een gemeenschap, ergonomische efficiëntie en het gebruik van duurzame materialen.

related partner content for mobile comes here

Sprekers
De eerste spreker van de avond is Hans Meyer, co-founder en managing director van Zoku. Eerder was Meyer ontwikkelaar en voormalig co-founder van de internationale hotelketen . Daarnaast is hij mentor van het Rockstart start-up programma en is hij lid van de adviesraad van The Hub Amsterdam.

Rob Wagemans is oprichter en creative director van het multidisciplinaire kantoor . Concrete ontwikkelt concepten in de architectuur, interieurontwerp en in stedelijke- en merkontwikkeling. Tot het portfolio van klanten behoren onder andere citizenM, the W Hotel in Londen en Verbier, Supperclub en ook Zoku. Daarnaast werkt concrete voor merken als KLM, Andaz, DFS en Selfridges.

De avond wordt afgesloten door Alex Bennett Grant, co-founder en managing director van . Bennett Grant richtte We Are Pi op als ideeënbedrijf, dat in het centrum moest gaan staan van de ideeënbranche met het geloof dat je zo slim bent als de mensen om je heen.

Dat geloof trok de aandacht van merken als Coca-Cola, Wrangler en leidde tot verschillende partnerschappen met ‘s werelds meest innovatieve organisaties. Van het ontwikkelen van miljarden projecten als de opdracht om van Lego (opnieuw) &;s werelds beste speelgoedmerk te maken, het innoveren van de digitale strategie van Deloitte en de ondersteuning van Under Armour bij hun Europese communicatiestrategie, Bennett Grant werkt altijd vanuit hetzelfde mantra: bedenk ideeën die de moeite zijn om uit te voeren. 

Net als het vorige event, wordt gemodereerd door Jennette Snape, global marketing of PONY en oprichter en creative director van .

Je kunt je aanmelden via ADC Talks of via de site van de .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in