Grote supermarkten zien omzet stijgen
De grote supermarkten hebben in 2011 gemiddeld 3,7 procent meer omzet gedraaid dan in het jaar ervoor.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Dat blijkt uit de jaarlijkse Bedrijfsvergelijking Levensmiddelendetailhandel van Deloitte. Kleine supermarkten zagen hun omzet wel dalen, met gemiddeld 1,2 procent. Die laatste groep zag ook de winst dalen, in tegenstelling tot de grote winkels.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Volgens Deloitte merken supermarkten dat mensen besparen op uit eten gaan en eten afhalen. Verder weten de supermarkten door de steeds ruimere openingstijden en door een consequente kostenbeheersing zich krachtig tegen de crisis te verweren, zo staat in het rapport.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSBron: ANP.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid