(Campagne) 4 miljoen unieke Absolut-flessen
Wodkamerk Absolut is regelmatig in de weer met zijn flessen. Nu is het merk een campagne gestart: een limited edition van vier miljoen…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De rijkgekleurde flessen zullen wereldwijd worden gedistribueerd.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Om elke fles zo uniek mogelijk te krijgen, moest het merk naar eigen zeggen het productieproces van de flessen opnieuw inrichten.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSJonas Tåhlin, vice president global marketing: ‘Toen de eerste flessen op de band in de fabriek verschenen, leek de productielijn meer op een artiestenstudio dan een flessenfabriek.’
Voorheen liet Absolut kunstenaars of designers de fles ontwerpen, nu deed het merk het zelf. Insteek was dat het merk vindt dat al zijn klanten uniek zijn en dat zij dus allemaal een unieke fles moeten kunnen kopen. Tåhlin geeft aan dat ze tijdens het proces wel twijfelden of het zou lukken.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid