
De rijkgekleurde flessen zullen wereldwijd worden gedistribueerd.
Om elke fles zo uniek mogelijk te krijgen, moest het merk naar eigen zeggen het productieproces van de flessen opnieuw inrichten.
Vacatures
Communicatiemedewerker
AVROTROS(Marketing-) en Communicatiemanager
Hanab Energy SolutionsAdviseur arbeidsmarkt RDW Toezicht en Beoordeling
RDWJonas Tåhlin, vice president global marketing: ‘Toen de eerste flessen op de band in de fabriek verschenen, leek de productielijn meer op een artiestenstudio dan een flessenfabriek.’
Voorheen liet Absolut kunstenaars of designers de fles ontwerpen, nu deed het merk het zelf. Insteek was dat het merk vindt dat al zijn klanten uniek zijn en dat zij dus allemaal een unieke fles moeten kunnen kopen. Tåhlin geeft aan dat ze tijdens het proces wel twijfelden of het zou lukken.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee