Overslaan en naar de inhoud gaan

(Campagne) 4 miljoen unieke Absolut-flessen

Wodkamerk Absolut is regelmatig in de weer met zijn flessen. Nu is het merk een campagne gestart: een limited edition van vier miljoen…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De rijkgekleurde flessen zullen wereldwijd worden gedistribueerd.

related partner content for mobile comes here

Om elke fles zo uniek mogelijk te krijgen, moest het merk naar eigen zeggen het productieproces van de flessen opnieuw inrichten.

Jonas Tåhlin, vice president global marketing: ‘Toen de eerste flessen op de band in de fabriek verschenen, leek de productielijn meer op een artiestenstudio dan een flessenfabriek.’

Voorheen liet Absolut kunstenaars of designers de fles ontwerpen, nu deed het merk het zelf. Insteek was dat het merk vindt dat al zijn klanten uniek zijn en dat zij dus allemaal een unieke fles moeten kunnen kopen. Tåhlin geeft aan dat ze tijdens het proces wel twijfelden of het zou lukken.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in