(Campagne) `Altijd mooi weer bij Center Parcs`
De nadruk in de nieuwe uitingen ligt op het 'all-weather principe' van de verschillende parken: bij slecht weer kun je bijvoorbeeld schuilen in een subtropisch zwemparadijs.
Andres Neira de Back, marketingmanager Center Parcs, in een persbericht: ‘Via twee tv-commercials wordt het Nederlandse publiek herinnerd aan het feit dat het bij Center Parcs altijd mooi weer is. Sociale media (zoals een Facebookgame), mailing, online banners en interne communicatie moeten een duidelijk beeld geven van de toegevoegde waarde die ons product biedt.'
Vacatures
Accountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen Huis
In de themacommercial 'Boeren' wordt verschil #4, de zogeheten Market Dome, in de schijnwerpers gezet. De andere commercial staat in het teken van verschil #1, en speelt zich af in de Aqua Mundo van Center Parcs.
Voor de ‘Boeren’-commercial zijn geen acteurs ingezet, maar 'echte boeren’ om het authentieke gevoel op te roepen, aldus Center Parcs.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid