Overslaan en naar de inhoud gaan

(Campagne) `Altijd mooi weer bij Center Parcs`

Center Parcs komt voor de maand september met een nieuwe uiting voor de '29-verschillen'-campagne.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De nadruk in de nieuwe uitingen ligt op het 'all-weather principe' van de verschillende parken: bij slecht weer kun je bijvoorbeeld schuilen in een subtropisch zwemparadijs.

related partner content for mobile comes here

Andres Neira de Back, marketingmanager Center Parcs, in een persbericht: ‘Via twee tv-commercials wordt het Nederlandse publiek herinnerd aan het feit dat het bij Center Parcs altijd mooi weer is. Sociale media (zoals een Facebookgame), mailing, online banners en interne communicatie moeten een duidelijk beeld geven van de toegevoegde waarde die ons product biedt.'

In de themacommercial 'Boeren' wordt verschil , de zogeheten Market Dome, in de schijnwerpers gezet. De andere commercial staat in het teken van verschil , en speelt zich af in de Aqua Mundo van Center Parcs.
Voor de ‘Boeren’-commercial zijn geen acteurs ingezet, maar 'echte boeren’ om het authentieke gevoel op te roepen, aldus Center Parcs.

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in