Overslaan en naar de inhoud gaan

Skittles zorgt voor ophef met walrus-reclame

Fruitsnoepmerk Skittles ligt onder vuur. Een commercial met een walrus in de hoofdrol kan volgens organisatie One Million Mums niet door de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In de Skittles-commercial is te zien hoe een enorme walrus op een bank met een blondine zit te zoenen. Dan komt zijn vrouw binnen (een mensenvrouw), die het tweetal betrapt. Dit is bestialiteit, zegt organisatie . Dit is een club die kinderen probeert te beschermen tegen verderfelijke invloeden. De organisatie probeert de commercial nu te verbieden.

related partner content for mobile comes here

Tot dusver hebben de acties van die miljoenen puriteinse moeders weinig uitgehaald, behalve het genereren van extra publiciteit voor merken als Skittles. Eerder maakten ze een vuist tegen Clorox, die in een spot twee sexy loodgieters gebruikte om het product Liquid-Plum aan de man te brengen. Ook maken ze zich druk om Oreo, die met een koekje in regenboogkleuren zou pleiten voor het huwelijk tussen mensen van hetzelfde geslacht.

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in