Overslaan en naar de inhoud gaan

Alfred Levi verlaat 3MO voor Albert Heijn

Na ruim 12,5 jaar 3MO is Alfred Levi teruggekeerd aan adverteerderskant en wel als directeur Marketing & Formats bij Albert Heijn.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In een brief aan relaties van 3MO staat: ‘Na ruim 12,5 jaar met hart en ziel met zijn partners in 3MO in een adviserende rol te hebben gewerkt aan het verbeteren van de marketing communicatie en media effectiviteit voor vele klanten, kiest Alfred ervoor nu weer zelf achter het stuur plaats te nemen.’

related partner content for mobile comes here

Voordat hij 3MO oprichtte, werkte Levi bijna 12 jaar bij Procter & Gamble, de laatste jaren als mediadirecteur. In 2000 vertrok hij daar om zich bezig te houden met maar liefst drie bedrijven die accountability in communicatie en media centraal stellen. Levi, toen in Adformatie: ‘Ik ga proberen de communicatie- en mediamarkt resultaatgeoriënteerd te laten opereren. Dat wil zeggen dat adverteerders de mogelijkheid krijgen om gewenst resultaat in te kopen en af te rekenen.’
Die drie bedrijven waren MM&MO (Maximizing Media & Marketing Opportunities, nu 3MO genoemd), Delivery on Demand en Media & Market, een media-marktonderzoeksbureau.

Levi deed in de loop der jaren van zich spreken met ongezouten meningen. Niet alleen als columnist van , maar ook als 3MO-oprichter en -partner.
In 2010 waarschuwde hij in Adformatie voor de gevolgen van het toenemend aantal ‘ongedekte mediapitches’: mediapitches waarbij mediabureaus adverteerders steeds vaker prijzen beloven die door de exploitanten niet worden gehonoreerd.
Levi sprak van een ‘bom die moet barsten’ en ‘een markt die doldraait’ en vond dat bureaus zich met deze werkwijze uitholden. In 2010 kondigde Levi de oprichting aan van een eigen, strategisch mediabureau, gelieerd aan 3MO.

Op staat een kort interview met Alfred Levi.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in