Overslaan en naar de inhoud gaan

*bliep op Terschelling

Mobiele operator *bliep deed aan doelgroepmarketing op Terschelling.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Mobiele operator deed aan doelgroepmarketing op Terschelling.

related partner content for mobile comes here

*bliep-medewerkers (jongeren uit de doelgroep) deelden op Terschelling (en op de camping de Appelhof) ‘*bliep-zonnebrillen’ en stickers uit, organiseerden een barbecue, gingen met ‘promotiemeiden het strand op en werd het traditionele Terschellingse krattenstappelen beoefend’. De activiteiten waren aangekondigd op de tijdelijk pagina op .

Bezoekers en personeel van Discotheek 'Big Apple' werden dagelijks voorzien van stickers, strandballen, zonnebrillen en ‘*bliep armstrong-armbandjes’.

Deze ‘*bliepvasie’ zorgde er volgens het merk voor ‘dat geen enkele jongere die tijdens het hoogseizoen naar Terschelling is afgereisd, de activiteiten van *bliep gemist kan hebben’. Ook DJ Tony Star, (Sterretje), wiens bijnaam lijkt op het symbool van *bliep, was in de weer met stickers en de promodames.

Doel was sympathie voor het merk te winnen en de doelgroep te bereiken, aldus , ‘lid van RvC’.

‘We merken dat de verkoop ondanks de stille zomerperiode van onze simkaart iets is gestegen.’

Na vandaag gaat het merk het land in voor verdere promotie.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in