'ICT-ontwikkeling bij marcom-bureaus staat stil'
Dit blijkt uit het Trendonderzoek Marcom & ICT 2012 dat Juicy Pear Media uitvoerde.
Het onderzoek had als belangrijkste doel actuele trends en aandachtsgebieden op ict-gebied in de marcom-branche te identificeren. Opvallend is dat een aantal bureaus juist de kans heeft gegrepen om zich te onderscheiden door het backoffice-proces efficiënter te maken. Zij geven zichzelf dan ook een hoog cijfer voor wat betreft hun automatiseringsgraad. Deze bureaus worden niet bij naam genoemd.
Vacatures
Accountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
SpottaHet onderzoek is uitgevoerd bij adviesbureaus in marketing en communicatie, ontwerp- en reclamebureaus en werd afgenomen onder de it-verantwoordelijken in deze branche. Wat de bedrijfsgrootte betreft, was de ondergrens tien medewerkers. In totaal zijn bijna 290 ict-verantwoordelijken benaderd. Het Trendonderzoek is uitgevoerd op initiatief van Juicy Pear Media. Het rapport bevat de uitkomsten van het Trendonderzoek Marcom & ICT 2012 en is een vervolg op het Trendonderzoek van 2009. Het rapport geeft bureaus de mogelijkheid om zich te vergelijken met de situatie bij hun concurrenten in de branche.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid