Overslaan en naar de inhoud gaan

PostNL koopt Marvia

PostNL neemt Marvia over, een softwarebedrijf actief op het gebied van desktop publishing (DTP).
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

biedt een online toepassing waarmee klanten zelf advertenties, flyers, folders, POS-materiaal, visitekaartjes en posters kunnen produceren en vervolgens doorsturen naar printers en distributeurs. Met de overname van deze activiteiten versterkt PostNL zijn geïntegreerde dienstverleningsketen.

related partner content for mobile comes here

: ‘Met de online tool van Marvia kunnen ondernemingen kosten besparen op het gebied van DTP en boekt de organisatie tijdswinst bij het opmaakproces van printmateriaal terwijl de huisstijl bewaakt en beheerd wordt. Bovendien kan het bedrijf met Marvia vestigingen en dealers ondersteunen met hun lokale marketingactiviteiten.’ Een ander voordeel dat PostNL noemt is de integratie met de drukkerijen en/of de distributeurs van het materiaal.
Marvia’s software is gebaseerd op ‘cloud computing’.

Sipke Spoelstra, directeur bij PostNL data en document management geeft aan dat met de overname van Marvia ‘PostNL een belangrijke schakel toevoegt aan zijn dienstverleningsketen op het gebied van document oplossingen en direct marketing.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in