PostNL koopt Marvia
Marvia biedt een online toepassing waarmee klanten zelf advertenties, flyers, folders, POS-materiaal, visitekaartjes en posters kunnen produceren en vervolgens doorsturen naar printers en distributeurs. Met de overname van deze activiteiten versterkt PostNL zijn geïntegreerde dienstverleningsketen.
PostNL: ‘Met de online tool van Marvia kunnen ondernemingen kosten besparen op het gebied van DTP en boekt de organisatie tijdswinst bij het opmaakproces van printmateriaal terwijl de huisstijl bewaakt en beheerd wordt. Bovendien kan het bedrijf met Marvia vestigingen en dealers ondersteunen met hun lokale marketingactiviteiten.’ Een ander voordeel dat PostNL noemt is de integratie met de drukkerijen en/of de distributeurs van het materiaal.
Marvia’s software is gebaseerd op ‘cloud computing’.
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisSipke Spoelstra, directeur bij PostNL data en document management geeft aan dat met de overname van Marvia ‘PostNL een belangrijke schakel toevoegt aan zijn dienstverleningsketen op het gebied van document oplossingen en direct marketing.’
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid