Overslaan en naar de inhoud gaan

Etcetera en Reaal haken in op mislukte goede voornemens

Reaal zet drie comedians in tijdens de ‘Weg met je voornemens’-weken.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Reaal spoort mensen aan zelf te bepalen wanneer ze hun leven willen beteren. De aanleiding voor de campagne is een social data-analyse waaruit blijkt dat goede voornemens voor de meeste mensen al sneuvelen op 1 of 2 januari.

related partner content for mobile comes here

Tijdens de ‘Weg met je voornemens’-weken bedacht door Etcetera, is op social media te zien hoe drie comedians een live conference voorbereiden die eind januari plaatsvindt. Elke vrijdag haken Harry Glotzbach, Ramon Fielmich en Chris van der Ende in op mislukte voornemens. 

Willemijn Manshanden-Bots, brandmanager van Reaal: ‘Wij zijn van mening dat iemand zijn leven alleen moet veranderen wanneer diegene dat zelf wil. Als je het zwaar vindt om in januari te stoppen "omdat het hoort", dan start je halverwege het jaar lekker met je voornemen.’

De &;Weg met je voornemens&;-weken zijn te volgen op de - en van Reaal.

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in