Overslaan en naar de inhoud gaan

YouTube benoemt Wieden + Kennedy tot creatief bureau van 2014

Mindshare is beste mediabureau van het jaar.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

YouTube heeft Wieden + Kennedy benoemd tot creatief bureau van het jaar. Het bureau stond afgelopen jaar elf keer op het ‘Youtube Ads Leaderboard’ met campagnes voor onder andere Jaguar, Nike en de kerstcampagne voor Marks & Spencer.

related partner content for mobile comes here

Adam&EVADDB was met tien benoemingen op de ranglijst een goede tweede met onder andere een campagne voor Snickers. De derde plaats was voor AMV BBDO met drie verschijningen op de rangslijst.

Mediabureau
Mindshare werd door het videoplatform uitgeroepen tot het beste mediabureau van het jaar, opgevolgd door Mediacom en Carat.

Kijkersloyaliteit
De winnaars werden gekozen op basis van een algoritme waarbij betaalde views, organische views en kijkersloyaliteit (hoe lang iemand naar de video kijkt) werd gemeten.

Deelbare content
Graham Bednash, directeur consumentenmarketing bij Google zegt dat de meest populaire ideeën zijn van merken die denken als uitgevers, niet als adverteerders. ‘Zij combineren kennis over documentaires, muziekvideo&;s en reclame om geweldige, deelbare content te maken’, aldus Bednash. 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in