Overslaan en naar de inhoud gaan

Danny Brugman leidt Branding a Better World

Branding a Better World heeft een nieuwe managing director: Danny Brugman.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Danny Brugman gaat zich richten op het algemene bureaumanagement en de klanten van het bureau. Online oplossingen aandragen voor alle accounts wordt een belangrijk onderdeel van zijn werk. 

related partner content for mobile comes here

Creative director Elif Algu kan zich met de komst van Brugman volledig richten op het creatieve werk, de strategie, en de visie van haar bureau.

&;We hebben een serieuze groei ambitie voor dit jaar en samen met Danny kunnen we die volgende stap gaan maken&;, aldus Algu. 

Brugman maakte eerder het bureau Urbanology groot, was creative director van het groene online lifestyleplatform Greenzine NL en zette zich in voor Stichting Batterijen. De overstap naar het in duurzaamheid gespecialiseerde Branding a Better World noemt hij logisch: &;Ik snap de visie van Branding a Better World volkomen. Daarmee bedien je de klanten die echt bij je passen en waarmee je kan groeien. Want die klant snapt en deelt onze missie om met elke campagne de wereld beter te maken.&

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in