Overslaan en naar de inhoud gaan

Startup Dibbadoo lanceert eerste tv-commercial

Stereotype ondernemers vertellen in de commercial over de voordelen van een website van de startup.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Acht maanden na de oprichting van Dibbadoo lanceert het bedrijf zijn eerste tv-commercial. Het begin van de campagne is ook het startschot van de nieuwe pay-off ‘website voor ondernemers’.

related partner content for mobile comes here

In de commercials vertellen een bakker en een kapper over de voordelen die een Dibbadoo-website biedt.

Paul van Hattem van Mr. Prezident is verantwoordelijk voor concept en creatie van de campagne. Van Hattem: ‘Dibbadoo maakt websites voor allerlei ondernemers. In de campagne maken we gebruik van herkenbare stereotypes. Hiermee creëren we verbinding tussen Dibbadoo en haar doelgroep.’ 

Credits
Klant: Dibbadoo
Klant verantwoordelijk: Stephan van Soest
Concept & creatie: Mr. Prezident
Bureau verantwoordelijk: Paul van Hattem
Illustratie: Dolf Reitsma
Animatie: Gregory Romano
Muziek: Jeroen ThijsenGeluid: Postoffice

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in