King of Hearts maakt geïllustreerde ‘superhelden’-campagne voor Bobcat


Het Amerikaanse Bobcat heeft het Belgische marketing- en communicatiebureau King of Hearts gekozen als marketingpartner. King of Heart kreeg de opdracht om de fabrikant voor compacte bouwmachines te herpositioneren als een ‘authentiek Amerikaans icoon’.
King of Hearts kwam met een concept ‘de stripheld’. De campagne 'One Tough Animal' moet een beestachtig gevoel overbrengen. Zo'n gevoel dat de machines van Bobcat na twintig jaar in de schuur nog steeds goed werken.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSBOBCAT - One Tough Animal
Credits
Client: Bobcat Europe
Contact: Tania Terron, Filip Roobaert, Pierre Lhernould
Agency: King of Hearts
Account team: Matthieu De Winter, Lien Himpe
CD: Sacha Krinstinsky
Concept: Sacha Krinstinsky, Alec D'Hondt
Illustrator: Alec D'Hondt, Gert De Backer
Media: Trade Magazines
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid