Overslaan en naar de inhoud gaan

King of Hearts maakt geïllustreerde ‘superhelden’-campagne voor Bobcat

Het Belgische bureau komt met een pan-Europese campagne voor de fabrikant van bouwmachines.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het Amerikaanse Bobcat heeft het Belgische marketing- en communicatiebureau King of Hearts gekozen als marketingpartner. King of Heart kreeg de opdracht om de fabrikant voor compacte bouwmachines te herpositioneren als een ‘authentiek Amerikaans icoon’.

related partner content for mobile comes here

King of Hearts kwam met een concept ‘de stripheld’. De campagne &;One Tough Animal&; moet een beestachtig gevoel overbrengen. Zo&;n gevoel dat de machines van Bobcat na twintig jaar in de schuur nog steeds goed werken. 

Credits
Client: Bobcat Europe
Contact: Tania Terron, Filip Roobaert, Pierre Lhernould
Agency: King of Hearts
Account team: Matthieu De Winter, Lien Himpe
CD: Sacha Krinstinsky
Concept: Sacha Krinstinsky, Alec D&;Hondt
Illustrator: Alec D&;Hondt, Gert De Backer
Media: Trade Magazines

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in