2015: het jaar van de wedergeboorte van financiële dienstverleners
Het wordt een Renaissancejaar, meent Ronald Pont.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Sinds 2008 volgen Ronald Pont en René Tissen (Nyenrode Business Universiteit) in Tijdschrift voor Marketing de voortgang van herstel van vertrouwen in de financiële sector.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Dit jaar over voorlopers en achterblijvers en hoe Customer Compliance, Purpose en Brand Engagement inhoud kunnen geven aan de wedergeboorte van financiële dienstverleners.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS'Een oproep aan bestuurders en inspiratie voor iedereen die bij een bank of verzekeraar werkt.'
Download hier het artikel (pdf).
Beeld Banquet Scene in a Renaissance Hall - Dirck Hals (Wikimedia)
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid