Alzheimer Nederland komt met eigen 'Zeitgeist 2014'


Google blikt elk jaar terug op de afgelopen twaalf maanden met de video ‘Zeitgeist: Year In Review’. N=5 speelt hierop in door in dezelfde stijl een video te maken voor Alzheimer Nederland.
Een paar dagen voor de release van Googles’ video, lanceerde N=5 de video die inmiddels meer dan een half miljoen keer is bekeken, aldus het bureau. De kijker ziet verschillende memorabele momenten, maar de jaartallen zijn door elkaar gehaald. Hierdoor ervaart de kijker waar Alzheimer patiënten dagelijks mee kampen, is het idee.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSZeitgeist 2014: Year In Review #YearInSearch
Credits
Bureau: N=5
Klant: Alzheimer Nederland
Creatief directeur: Lukas van de Ven
Art Director: Ed van Bennekom
Copywriter: Jasper Diks
Strategie: Vincent Seeber
Account: Maurice Gilissen, Nicole Florencio
Interactive director: Jasper Baartmans
Interactive producer: Michiel de Vos
Klant: Jacqueline Stokman
Editor: Dai-we Li
Dit is de 2014 Zeitgeist film van Google:
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid