Overslaan en naar de inhoud gaan

Europeesche Verzekeringen heeft nieuwe positionering & pay-off

‘Voor liefhebbers, door liefhebbers.’
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Europeesche Verzekeringen geeft aan dat het weliswaar tevreden was met de naamsbekendheid, maar het onderscheidend vermogen van de verzekeraar ten opzichte van de concurrentie is in de loop der tijd vervaagd.

related partner content for mobile comes here

De positionering moest daarom worden aangescherpt.

2015

In 2015 wordt de nieuwe positionering in een nieuwe visuele identiteit worden gepresenteerd, met ‘Voor liefhebbers, door liefhebbers’ als nieuwe pay-off.

De verzekeringsmaatschappij: ‘In een opvallende beeldtaal komt de essentie van Europeesche, de gedeelde passie voor reizen en recreëren, tot leven.

&;De kennis en ervaringsdeskundigheid van de medewerkers van de Europeesche zorgen voor het bewijs en de onderbouwing van de merkbelofte.’

Met Branddoctors is er een nieuwe positionering ontwikkeld, die met NykampNyboer is door vertaald naar een nieuwe visuele identiteit (huisstijl, logo, pay-off), website en app.

De nieuwe identiteit is ontwikkeld door ARA en The Affair. Virtual Affairs is verantwoordelijk voor online strategie en websiteontwikkeling.

Zelf ook liefhebber

Lukas Kreutzer, hoofd marketing: ‘Wat ons het meest onderscheidt, is de bevlogenheid van onze mensen. Wij zijn zelf ook liefhebber van de activiteiten die we verzekeren, en daarom kennen we zelf de situaties al waarin onze klanten terecht kunnen komen.’

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.



 



 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in