Overslaan en naar de inhoud gaan

Christine Liebrecht krijgt SWOCC Research Grant

Liebrecht start in januari met het onderzoeksproject naar contentmarketing.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Bedrijven zetten contentmarketing in voor uiteenlopende doeleinden, zoals aandacht genereren voor het merk, het binden van consumenten, het verbeteren van het imago of het aanzetten tot een aankoop.

related partner content for mobile comes here

Maar het is in de praktijk nog onduidelijk welke content voor de beste ROI zorgt, aldus SWOCC.

In haar onderzoek (dat tot zomer 2015 zal lopen) zal Christine Liebrecht met behulp van een experiment onderzoeken welke content het meest geschikt is voor welk doeleinde.

‘De publicatie zal dan ook antwoord geven op de vraag ‘Wat is goede content?’. Er wordt daarbij ook onderzocht of het verschil maakt of iemand al klant is van het merk en of motivatie een rol speelt.’

 

Advertentie

Reacties:

Om te kunnen reageren, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan en betaal € 1,- voor de 1e maand.

Ja, ik wil lid wordenLog In

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in